dilluns, 4 d’abril del 2011

XIV CURSA 10 KM DE GIRONA (03/04/2011)

Ahir diumenge el Cames va estar representat a la cursa dels 10 Km de Girona (Cuursa d'Esports Parra) per en Modest i en Gerard, que per aquesta cursa va portar un amic, en Franc, que esperem que repeteixi. Us passo jo aquesta crònica però jo no hi vaig anar, les notes me les ha passat en Modest, (gràcies per compartir-ho amb nosaltres).

Bona matinal esportiva, bon clima per còrrer però durant la cursa una mica de xafogor. La sortida, com sempre, complicada, molta gent que vol sortir a l'hora i l'amplada del carrer no dona per tant i això fa que molta gent hagi fet ja uns quants metres quan surten els de la meitat.

El més ràpid, el convidat, en Franc, amb un temps d'uns 46'29", en Modest a la seva linea, 49'55", baixant dels 50 minuts com ja és habitual. Aquesta vegada en Gerard va patir per culpa de l'abductor, segons ell per una "mala postura" jugant a futbol, i gràcies a molta voluntat va poder arribar al final amb uns 59 minuts llargs, però una cursa més a la saca.

Esperant la següent cursa, de la que us informaré properament, gràcies a tot per participar d'aquest grup. Salut i cames.

4 comentaris:

  1. El dia que siguem tots els de cames, farem molt de goig, gràcies per representant-se tant bé a Girona,

    ResponElimina
  2. A les properes curses que anuncieu veig que n'hi ha tres que son mitjes maratons, esterem preparats per la suada?, en Marià està apretant fort i cada dia en parla. Ja en parlarem i ja ho veurem.
    Salut i cames, i gràcies per les felicitacions.

    ResponElimina
  3. Jo preparat no estic i em falten molts quilòmetres, però en Marià em va deixar amb les ganes l'any passat i aquest any la faig encara que sigui a peu, jajaja
    Després Empúries, si superem La Suada, Modest, ja et dic jo que la fem també i la següent a Girona ja super preparats després de dues mitjes en 15 dies, jajaja

    ResponElimina
  4. Em Modest i jo, estem mig preparats

    ResponElimina