dimecres, 13 d’abril del 2011

6ena MITJA MARATÓ DE MUNTANYA - LA SUADA D'AGULLANA

El proper divendres sant, 22 d'abril, es farà a Agullana la 6ena Mitja Marató de muntanya d'Agullana, anomenada La Suada.

La sortida serà a les nou del matí a la plaça Major d'Agullana i lògicament la distància serà de 21 quilòmetres amb un desnivell positiu de 890 metres aproximadament. El 80% del recorregut per corriol i el 20% per pistes. Durant el recorregut hi haurà 4 avituallaments.

El preu de l'inscripció anticipada abans del 19 d'abril és de 8,-€ i si ho feu el mateix dia de la cursa, seran 12,-€.

En Marià hi va anar l'any passat i ens va passar molts bons informes d'aquesta cursa per tant, animeu-vos i ens veiem allà el divendres.

Fins aviat, salut i cames.

5 comentaris:

  1. Animats ho estem, el problema ve a la preparació, que es va molt just.
    Quan estigui del tot segur , ja ho diré.
    Salut i cames.

    ResponElimina
  2. De moment si que hi aniré, dilluns us ho confirmo, perquè diumenge faré l’últim entrenament, si es que no m’ha trenco.

    ResponElimina
  3. Ei, ei, ei, no em deixeu sol, que jo també vaig curt d'entrenaments i quilòmetres però em llenço a la piscina per que hi aneu vosaltres.
    La tirada més llarga que he fet han estat uns 15km o sigui que ja em direu...

    ResponElimina
  4. Si, Marià, jo t'he vist al llistat.

    ResponElimina