dissabte, 23 d’abril del 2011

II MITJA MARATÓ D'EMPURIES

Ja tenim a tocar la II Mitja marató d'Empúries, serà el proper diumenge 1 de maig. Us parlo de la mitja però ja sabeu que també hi ha la marató, amb la seva IX edició, i els 10 km, que juntament amb la mitja va fer l'any passat la seva primera edició.

La sortida de la marató i la mitja serà a les 8:30 del matí, al passeig de davant del recinte de les ruines d'Empúries i amb el mateix recorregut que l'any passat.

El preu de la inscripció de la mitja marató és de 14,-€ si teniu xip groc en propietat, 16,-€ si no el teniu i 25,-€ si feu la inscripció a partir del 25 d'abril, per tan afanyeu-vos a inscriure-us. Pels que feu els 10 km el preu és de 10,-€ i 25 si ho feu també a partir del 25 d'abril.

Com altres anys hi haurà bossa del corredor amb samarreta tècnica, pot d'anxoves,...

Només anivar-vos a participar i ens veiem el diumenge a Empúries per còrrer plegats.

Fins aviat, salut i cames.

5 comentaris:

  1. Tinc una petita obligació anar a la de Figueres, si vaig en alguna iré a la IV cursa del Castell de Sant Ferran de Figueres

    ResponElimina
  2. Si es que decideixo anar alguna cursa aquest dia, serà a la de Figueres, tinc futbol amb en Lluís i dinar familiar, anar a l'Escala em comportaria anar una mica de cul.
    Salut i Cames.

    ResponElimina
  3. Inscrit a la Mitja, espero que la punxada al bessó vagi a menys els dos propers dies i pugui provar. En qualsevol cas, el cap de setmasna vinent, el Cames a dues curses.
    Salut i cames.

    ResponElimina
  4. Ni una ni l'altra, faig festa, al ser la cursa de Figueres a les 10 h., hauría d'anar de cul tot al matí.
    Esperarem a la pròxima, salut i cames.

    ResponElimina
  5. Marià, et quedes com a representant, pensa a fer foto. Per cert, necessites samarreta per la Beth? Diga-m'ho i demà la porto.
    En Gerard i jo anem a Empúries.
    Salut i cames.

    ResponElimina