dimarts, 19 de març del 2013

XXXV MARATÓ DE BARCELONA (17/03/2013)

El Cames ja té un altre "maratonià" a les seves files, en Gerard. Com tots sabeu, diumenge va participar a Barcelona a la seva primera marató i a continuació us deixo les vivències i sensacions. Felicitats crack! A pel proper repte!!!

Dissabte a les 5 de la tarda vam agafar l'AVE que en 50 minuts ens va deixar al centre de Barcelona, a Sants, de forma ràpida, còmode i a bon preu. En sortir de Sants vam anar caminant fins a l'hotel que estava a uns 300 metres i només d'entrar a la recepció ja es respirava ambient runner.

Després d'instal·lar-nos vam anar a buscar el dorsal, el xip i la samarreta a la fira instal·lada a Montjuic, (cinc minuts caminant). Després de visitar els estants i disfrutar de l'ambient runner, vam anar a sopar per poder anar a dormir aviat, tot i que no vaig dormir en tota la nit, fent voltes al llit. La veritat és que estava força nerviós.

Ens vam llevar a les 6 i vam anar a esmorzar, el menjador a tope!! Sobre les 7:15 vam anar a la zona de la sortida, a les torres, on havíem quedat amb més gent de Figueres. A les 8:15 vam entrar al "calaix" i a les 8:45 van donar la sortida, tot i que nosaltres vam trigar 15 minuts més a passar per la sortida. La gentada i l'ambient, brutal!!!

Vaig començar amb molt de respecte i tranquil, anant amb el grup de Figueres 6/7 corredors, quasi tots novatos com jo, jejeje. 

Al quilòmetre 20 em vaig quedar un xic endarrerit amb un d'ells, no volia seguir el ritme dels altres. Del quilòmetre 20 al 27/28 s'em va fer una mica pesat i  no te nia bones sensacions però a partir del quilòmetre 28 em vaig anar refent i vaig començar a disfrutar molt i molt de la gent i l'ambient.

Una curiositat, pel meu nom a la samarreta, els francesos es pensaben que jo també ho era i m'animàven amb moltes ganes.

Al quilòmetre 35 vaig apretar un xic i vaig deixar enrrera el meu company. Estava eufòric, passar per l'Arc de Triomf, Plaça Catalunya, Portal de l'Àngel... amb gent pràcticament a sobre teu és una bogeria. Cap al quilòmetre 38/39 vaig atrapar a dos dels companys figuerencs i els vaig passar i per un moment pujant pel Paral·lel vaig pensar: "quina pena que s'acabi".

Després ja l'entrada a meta, això és una cosa que no es pot explicar, s'ha de viure, alguns ja sabeu de què us parlo.

Anava amb molt de respecte i curiosament em va passar tot el contrari del normal, vaig patir un xic a la primera meitat i vaig disfrutar com un nen petit la segona meitat. No va ser un  passeig però m'esperava patir molt més del que vaig patir. A partir del quilòmetre 30 es veien alguns runners ja tocats i caminant. En definitiva, una experiència molt macai molt, molt content.

Deixo pel final el que molts esteu esperant, saber quantes vegades em vaig parar a pixar, doncs van ser tres, jajaja.

Fins aviat, salut i cames.    


   

6 comentaris:

  1. Enhorabona Gerard!
    És d'admirar poder explicar una experiència com aquesta ja que requereix d'una preparació, voluntat i força que no tothom és capaç de reunir.
    Els cames compartim la teva il.lusió.
    I ara a per una altre que diuen que això engantxa...

    ResponElimina
  2. Ets lo puto crack, moltes felicitats, tots esperant que ens podem veure aviat en una cursa, no se si tens pensat venir a Agullana, però després de l'experiència de la Marató potser aquesta et semblarà curta.
    Fins aviat i Salut i Cames.

    ResponElimina
  3. bONES:

    COM JA ET VAIG DIR PEL WASSAP ETS UN MÀQUINA!!!! MOLTES FELICITATS!!!!! EI QUE VULL AUTÒGRAF I FOTO!!!!
    ENS VEIEM A AGULLANA??

    ResponElimina
  4. Moltes Felicitats Crack!

    Espero que sigui la primera de moltes, i que en puguem fer alguna junts!!!

    ResponElimina
  5. A la nit no podies dormir, perque et faltava el Coyote. Enhorabona!!!
    A tu la marato de Barcelona "te s'en pixa" 3 vegades Fellicitats

    ResponElimina
  6. Autèntic finisher!!!
    Felicitats i fins la propera.

    Periku!

    ResponElimina