dimecres, 3 d’agost del 2011

IV CURSA DEL FAU

El proper diumenge 14 d'agost es farà a Maçanet de Cabrenys la quarta edició de la Cursa del Fau. És una cursa de muntanya de 21'5 quilòmetres i 925 metres de desnivell positiu, per tant, exigent, que es pot fer caminant o corrent.

El recorregut passa pels cims del Fau, Bach Grillera i la Gavarra (1100 metres) i per les ermites de Sant Pere dels Vilars, de Sant Briç de Tapis i de la Mare de Déu del Fau.

La sortida pels caminadors es farà a les 7 del matí i la dels corredors a les 8:30. Les inscripcions ja estan obertes i el preu és de 12,-€ pels federats i de 15,-€ pels no federats. Hi haurà avituallaments i regal de samarreta tècnica per tots els participants. A més podeu ser un dels afortunats si us toca per sorteig una de les tres sabatilles Asics que es sortejaran entre els participants.

Animeu-vos, és una prova exigent però que val la pena. Salut i cames.

10 comentaris:

  1. Estic fent les últimes proves per veure si estic a punt o no, de totes maneres per poc que vegi que la pugui fer hi aniré, això si, de patiment no en faltarà.
    Algú mes si apuntarà??.
    Salut i cames.

    ResponElimina
  2. Ja saps que jo ho faria, crec que estic preparat però he lligat dos dies de festa amb la Núria i no els deixarem passar. Em sap greu però t'abandono en aquesta aventura. Hi haurà més vegades, segur...

    ResponElimina
  3. Escolteu nois, l'heu fet anteriorment ? Vull fer-la però no sé si m'ensurtiré... Vull dir que no he fet mai una mitja de muntanya, si alguna però planera, com la de Banyoles... Només saber si la gent "normal", sense massa experiència en desnivells la pot fer, o millor que no?? Merci per la info..

    ResponElimina
  4. Hola Pere! Aquesta no l'he fet però si la d'Agullana, (són molt semblants però la del Fau té una mica més de desnivell positiu), però tothom pot fer el que es proposi. No sé el teu nivell però pel que dius no has fet cap de muntanya. És totalment diferent. Jo a la mitja de Banyoles faig 1h51' (per que et facis una idea del meu nivell, "del montón")i a Agullana vaig fer 2h46'. Depenent del teu nivell fàcilment és una cursa de 2h45 a 3h.
    Com t'he dit no l'he fet però m'han explicat el recorregut i és dur i tècnic en alguns trams però una cursa espectacular. Un company nostre, en Marià, crec que l'any passat la va fer, segur que passarà pel blog i et pot detallar més però segur que te la recomana.
    Espero haver-te ajudat i que les referències et serveixin. Si tens dubtes ens ho fas saber, a veure si et podem ajudar.
    Gràcies per seguir-nos.

    ResponElimina
  5. Jo tampoc l'he fet, i crec que sense obsasionar-se amb el temps i pensant que si ha d'estar unes tres hores, es pot fer, això si, com ja vaig comentar anteriorment,patint.
    Tot i així crec que ha de ser molt maca de fer.
    Un altre cop serà Josep, serà una excusa perfecte de cares a tornar-hi l'any que be.
    Salut i cames.

    ResponElimina
  6. Merci nois !.. A veure si finalment m'animo.. Gràcies per la info ...

    ResponElimina
  7. Modest, queda pendent aquesta per l'any vinent i com dius, per gaudir-la, en forma però no per fer n bon temps sino per no patir i gaudir-la.
    Pere, anima't i no te'n penediràs. Esperarem els teus comentaris sobre la cursa si hi vas.
    Fins aviat, salut i cames.

    Per cert, en Gerard m'ha confirmat avui que s'anima a fer la triatló a Portboou amb en Luna un company seu que ja em conegut a alguna cursa. Diu que l'altre dia va provar el recorregut i que va partir, a més de que les transsicions són criminals, a veure com li va...

    ResponElimina
  8. Tranqui Modest que tindràs voltant per aquells cims un conciutadà teu, terradenc...en Periku! Al final m´he animat a patir, i espero que a gaudir. Suposo que hauré de fer-me meu el vostre lema: Cames ajudeu-me!!!. Perquè fotre´m un bistec d´aquells d´Irun d´en Contador no val, oi?
    Fins diumenge, doncs.

    ResponElimina
  9. Tal com vas dir l'altre dia, hem d'anar a suar les "birres" del divendres.
    Salut i Cames.

    ResponElimina
  10. O sigui que avui és divendres, haurem d´anar a fer unes birres per tenir alguna cosa que suar diumenge. Accepto el tracte!!

    Salut i Estrella Damm.

    Periku!

    ResponElimina