dimarts, 10 de maig del 2011

XVII MITJA MARATÓ CIUTAT DE GIRONA (08/05/2011)

Aconseguida la "triple corona", una mitja marató de muntanya i dues mitjes maratons sobre asfalt en 17 dies, no està malament per mi que fins ara havia fet tres mitjes en poc més de dos anys.

Normalment no faig entrades així però què voleu? em sento satisfet, a més a les dues d'asfalt he millorat marca, una darrera l'altra, (a la de muntanya no tenia referències).

Matí a Girona amb temperatura bona per còrrer però núvol i amb força humitat, per tant malament donat que hi havia una mica de xafogor a la poca estona de començar la cursa que va començar a les 9:30.

Pel que vaig sentir van esgotar les inscripcions a les diferents curses de la matinal, mini-curses i una de popular d'uns 9'4 quilòmetres, en total amb la mitja més de tres mil participants si sumem totes les proves. Pel que vaig esbrinar els participants a la mitja no van arribar als 600 i van acabar alguns menys.

Abans de la sortida xerrada amb amics i coneguts com en Jaume (que venia de fer la marxa de resistència del Cap de Creus en menys de 14 hores i la cursa del Castell de Figueres), l'Artur Roig, pare, que vaig descobrir que viu a Vila-sacra, (com diria aquell "manda huevos"), i altres que s'estrenaven com en Damià, i en Jordi, l'altre Jordi no es va poder estrenar per una petita lesió.

Com sempre a la sortida més ràpid del que esperes però em sentia bé i vaig afluixar una mica però mantenint sempre el temps per sobre del previst per tal d'acabar bé i no patir massa. Anaven passant els quilòmetres i tot intentar baixar el ritme no ho vaig aconseguir, els primers 10 quilòmetres en 51'14" i encara faltaven 11 quilòmetres. El fet que fos tot planer em va ajudar en aquests 10 quilòmetres primers.

La segona part ja va ser una altra cosa, els quilòmetres anaven passant, s'acumulen els quilòmetres i les mitjes anteriors i així arribem al tram més dur de la mitja, la zona de Montilivi amb algunes pujades més constants i altres més curtes i fortes abans de començar un tram de baixada direcció a la meta.

Aquí vam unir forces amb un company de ritme i vam fer alguns relleus estirant l'un de l'altre fins pràcticament a l'arribada. Aquests segons 11 quilòmetres un temps de 57'42", una mica més lent per quilòmetre però al final 25 segons menys de la meva millor marca del diumenge anterior a L'Escala. 1h 48' 56".

Ara uns dies de descans i tornar a començar a rodar i combinar amb la bici que està una mica abandonada. Fis aviat, salut i cames.

1 comentari:

  1. Enhorabona, aquest pas l’any vinent et buscaràs una fita superior, una trail, duatlho

    ResponElimina