dijous, 26 de maig del 2011

VILA-SACRA - ROSES - VILA-SACRA (22/05/2011)

Diumenge passat vam sortir amb en Dani a les set del matí, de Vila-sacra, per fer una volta ràpida fins a la zona de Roses, fer una mica de pujada i tornar aviat cap a casa, que l'anterior diumenge al pantà ja havíem arribat una mica tard.

Vam sortir directes direcció a Roses, via Castelló i Empuria-brava, per arribar el més aviat possible a la zona de Roses, concretament al Mas Buscà, direcció Cadaqués, per fer una pujada vorejant la carretera però per camins i pujades, algunes, més dures que per la carretera.

Només endinsar-nos al camí, als pocs minuts, ens vam perdre, va costar una mica trobar el camí però un cop trobat ja no ens vam tornar a perdre. Ràpidament vam començar a pujar, per bona pista i sense excessiu desnivell. Així, amb bon ritme, vam fer un primer tram de pujada fins a sortir a la carretera de Cadaqués, això si ja força més amunt a la muntanya i ja amb vistes de tota la plana espectaculars.

Després d'un petit tram d'enllaç per carretera, vam enfilar novament la pujada per una altra pista molt bona i amb pendent sense massa dificultat. Així vam anar fent fins a dalt on ja podíem veure tot el paisatge empordanès i a l'altre costat Selva de Mar.

Com que havíem de tornar aviat a casa, vam fer un tros més de baixada però deseguida vam fer la volta per tornar a desfer el camí fet i començar la tornada cap a casa.

Un cop de tornada a Roses vam enfilar una pista que passa per darrera del Chic que ens va portar fins a la carretera vella de Palau a Castelló, que vam fer a bon ritme.

Al final a les deu a casa després de poc més de 52 quilòmetres més de preparació per la marxa de 100 quilòmetres que hi haurà el més vinent a Navata i que haurem d'intentar fer.

Fins aviat, salut i cames.