dijous, 26 de maig del 2011

XI CURSA POPULAR CAP DE CREUS - CADAQUÉS

Aquest proper diumenge 29 de maig es farà al Cap de Creus la XI cursa popular del Cap de Creus - Cadaqués amb un recorregut pel Cap de Creus de 10'5 quilòmetres aproximadament.

Les inscripcions i lliurament de dorsals es farà a les 9:30 ddel matí al pavelló. A les 10 es farà el transport fins al Cap de Creus, dels corredors, i la sortida es farà a les 10:30 del matí.

El preu de la inscripció és de 5,-€ i hi haurà samarreta de regal per a tots els participants.

Fins aviat, salut i cames.

3 comentaris:

  1. Pensava que no es feia i m’he compromès amb una altre cosa. Tercer any sense pòquer anar-hi

    ResponElimina
  2. Jo també m'ho pensava i ho he trobat avui mateix i ho penjat deseguida per que en Gerard hi estava interessat.
    Jo no hi aniré, sortiré en bici per que prepararé una 100 km que fan el dia 19 de juny a Navata i que puja fins el Bassegoda. Són 100 km i uns 2500 metres de desnivell positiu. Ja us informaré pels que esteu interessats, pot valdre la pena.

    ResponElimina
  3. Jo no hi aniré, tinc compromés el diumenge.

    ResponElimina