dijous, 8 de març del 2012

XVIII MITJA MARATÓ DE BANYOLES (04/03/2012)

Us deixo a continuació la crònica d'en Marià de la mitja de Banyoles, van participar ell i en Gerard.

Dissabte al vespre i a l’últim moment, decideixo anar a fer la mitja de Banyoles, sense inscripció. Diumenge a les 7 h. em llevo i després d’esmorzar em dirigeixo cap a Banyoles.

A les 8.15 ja em trobava demanant si quedaven inscripcions i en van dirigir a direcció, a on en comuniquen que tenen però de reserva, per les incidències i que fins un quart abans no saben si sobren.

Vaig estan voleiant una hora sense esperança, saludant els coneguts i finalment a un quart de 10 em dirigeixo a direcció i m’entreguen un dorsal de 15 € sense regal, però amb bocata i beure a l’arribada.

En un quart d'hora havia d'estar apunt, anar al cotxe, deixar la roba, posar-me el dorsal i fer una mica d’escalfament, però sempre n'hi ha de més tranquils. Mentre jo anava atabalat per ser puntual, en aquell moment arribava en Gerard i tranquil·lament anava a buscar el dorsal.

A l'últim moment vaig arribar al tret de sortida, puntual amb més de 950 inscrits i d’en Gerard ni rastre. Per davant 21 quilòmetres, vaig començar fluix perquè no vaig poder fer un escalfament correcte, el gruix de la gent, fent la mitja volta a l’estany de 4 quilòmetres es va anant estirant.

Passats els primers 5 quilòmetres vaig apretar una mica més, fins arribar al quilòmetre 11, una hora justa, només calia seguir aquest ritme, però les cames i bessons als últims 5 quilòmetres van fer figa i vaig patir fins al final, no se si per mal escalfament o perquè no estava del tot preparat, però vaig apretar les dents per no superar les dues hores, finalment vaig arribar amb un temps de 1h 56' 46".

En Gerard devia sortir davant meu i no el vaig veure en tota la cursa, però crec que va fer un temps de 1h 44' 26"

A l’arribada com sempre molta gent animant i corredors per tot arreu, menjant la botifarra i comentant la cursa. Particularment no se si estava del tot preparat, però pateixo menys a les mitjes de muntanya.

Fins aviat, salut i cames.

1 comentari:

  1. Cal felicitar a n'en Marià i en Gerard per aquesta nova cursa dels membres dels Cames, sous uns cracks.
    Salut i Cames.

    ResponElimina