dijous, 27 d’octubre del 2011

XXXIII CURSA POPULAR DEL CARRER NOU DE GIRONA (16/10/2011)

No aconsegueixo posar-me al dia amb el blog però de veritat que ho intento, a veure si ho aconsegueixo la propera setmana. De moment aquest any el Cames quasi va faltar a la cita de la cursa del carrer Nou de Girona, i dic quasi per que en Gerard ens va representar.

Aquí us deixo la seva crònica, no li tingueu en compte per que és la seva primera, jajaja.

Ei! doncs la cursa va començar sobre les 10:30, després de disputar-se les curses infantils i amb un dia radiant!

Hi havia molta gent i desde el tret de sortida fins que vam pasar per sota l'arc van passar uns 3 minuts, tot i qe no vam sortir dels últims. Em va agradar molt el recorregut, ja que era força cèntric i això permetia que hi hagues força públic. L'únic tram de pujada era el de la catedral però "deunido", quines tres rampes. Al final el meu temps uns 50 minuts (millorable) i en Jordi del gol sud uns 48 minuts.

El que vaig trobar imperdonable i que no es pot permetre una prova d'aquestes característiques i experiencia van ser les interminables cues per entregar el xip i recullir camisetes. . . molta gent xiulant en senyal de protesta i jo despres d'uns 30 minuts de cua i veient el qe encara quedaba vaig marxa sense camiseta i sense torna el xip.

Salut i Cames companys!!!

2 comentaris:

  1. Si senyor, amb dos pebrots, gent que organitza aquestes curses han de saber que estas pagant un preu, i que últimament ja començan a ser elevats, per rebre un servei i si no poden oferir aquest servei que no agafin a tants corredors.
    Millor curses populars de pobles (Navata, Vilabertran,Llers, etc), preu popular i un bon esmorçar.
    Salut i Cames.

    ResponElimina
  2. Tens que corre més rapit i arribar més aviat, així no trobes cua, però 50 minuts esta molt bé, ojala jo

    ResponElimina