divendres, 3 de juny del 2011

IV MARXA BTT DELS 8 POBLES DE CAPMANY

Aquesta setmana us poso una marxa en btt, la dels 8 pobles de Capmany. La poso per que val molt la pena, la marxa, el recorregut, els llocs que passa, l'organització, l'avituallament final,...

La sortida serà a les 9:30 del matí de la zona esportiva i escolar de Capmany. Hi hauran dos recorreguts, un de 15 i un altre de 35 quilòmetres que passarà pels termes municipals de Capmany, Cantallops, La Jonquera, Agullana, Darnius, Biure, Vilarnadal i Sant Climent.

Les inscripcions les podeu fer peer internet o bé el mateix dia de la marxa a partir de les 8 del matí. El preu és de 9,-€ pels federats i de 14,-€ pels no federats. El recorregut trencacames, constants puja i baixa.

Fins aviat, salut i cames.

2 comentaris:

  1. No puc venir, tinc la Fira de la Cirera de Terrades, i també estic una mica cardat de l'esquena, just per arrivar a la Marxa de Llers, que es el diumenge dia 12.
    Salut i Cames.

    ResponElimina
  2. Ja ho vaig veure fa un parell de dies. I em sap greu però ja estic inscrit a la cursa dels Masos d'El Far. A més hi tinc una mica de compromís per que el meu fill va allà a l'escola i hi he d'anar. Fallaré a Llers però espero que el Cames hi estigui ben representat.
    Salut i cames.

    ResponElimina