dilluns, 6 de juny del 2011

III MARXA POPULAR DE LA CIRERA DE LLERS

La segona proposta per diumenge vinent 12 de juny és a Llers, a la tercera edició de la Marxa popular de la Cirera.

Aquesta és ja una cursa tradicional per la gent del Cames. Aquesta tercera edició també tindrà dos recorreguts, un de 8 i un altre de 17 quilòmetres, tots dos recorreguts pels voltants de Llers.

La sortida serà a les 8:30 del matí aprop del pavelló municipal. Les inscripcions seran una hora abans de la sortida i el preu és de 5,-€. Acabada la marxa hi haurà entrepà, fruita i begudes pels participants. També servei de dutxes al pavelló.

Finalitzada la cursa hi aurà sorteig de regals entre els participants.

No cal que us digui que us animeu i participeu. Fins aviat, salut i cames.

7 comentaris:

  1. En principi i com cada any hi seré, si el temps ho permet, voldria tornar a fer la de 17 Kms., crec que anant al ritme de l'any passat es pot aguantar be.
    Espero que siguem una bona colla.
    Salut i cames.

    ResponElimina
  2. Jo faré la de 8 Kms, intentaré fer-la tota corrent.

    ResponElimina
  3. Jo em sap greu però fallaré. No puc venir, haig d'anar a El Far. El meu fill va allà al cole i hi haig d'anar. ës una llàstima que coincideixi la data però...
    Suposo que sereu una colla, espero que en Marià, la Beth, en Gerard hi vagin, no?
    Per cert, vull crònica i foto per penjar.
    Salut i cames

    ResponElimina
  4. Necessiteu samarretes? Jo en tinc, si les necessiteu m'ho feu saber i us les faig arribar.

    ResponElimina
  5. L'helena i jo també hi serem.

    ResponElimina