divendres, 3 de desembre del 2010

XV CURSA POPULAR DE PORQUERES

Ja hi tornem a ser-hi, després d'uns dies sense entrades, tornem a tenir prèvia de la Cursa popular de Porqueres que es farà com cada any el 8 de desembre. Com altres anys la distància és de 7'2 quilòmetres però pel que diu a la web de la cursa el desnivell jo diria que és superior. Aquest any és de 232 metres i no recordo que altres anys fos tant.

La sortida serà a dos quarts de nou del matí davant del pavelló d'esports de Porqueres. El preu de la inscripció anticipada és de 7,-€ i el mateix dia de 10,-€. Pel que he llegit a la web has de fer la inscripció abans i pagar el mateix dia de la cursa. Si ho fas tot el dia de la cursa són 10,-€.

A l'arribada hi haurà com sempre esmorzar i regal, que aquest any és una tovallola.

Els que hi vagin que avisin que quedarem per no anar amb molts cotxes. Aneu deixant els vostres comentaris. Fins aviat.

Salut i cames.

2 comentaris:

  1. La sortida es a dos quarts de deu i les inscripcions a partir de les 8 h., s'ha de tenir en compte que les inscripcions per internet ja estan tancades, jo vaig voler fer-ho ahir a les 7 de la tarda i ja no deixaven, baix trucar per telèfon i ningú va contestar, o sigui, que ens haurem d'incriure al mateix dia.
    Jo si no hi ha res de nou vindré, i crec que sortin a 3/4 de 8 de Figueres em fem prou.
    Salut i cames.

    ResponElimina
  2. Gràcies per la informació Modest, sobretot en el tema de l'hora que m'havia passat. Això passa per fer les coses ràpid i a darrera hora. Jo vindré. Ja et trucaré per quedar. Salut i cames.

    ResponElimina