dissabte, 18 de desembre del 2010

VI CURSA SANT SILVESTRE DE GIRONA

Ja estem a la fi del 2010 però abans de començar el 2011 hi ha la Sant Silvestre de Girona.

Com cada any el 31 de desembre a la tarda toca acabar l'any amb una cursa. Com altres anys la sortida i arribada estaran al davant del pavelló de Fontajau a Girona. La sortida és a les 18 hores i el recorregut previst, com altres anys, d'uns 5'4 quilòmetres i que passarà per alguns carrers cèntrics de Girona.

Les inscripcions per internet es poden fer fins el 29 de desembre a www.championchip.cat i el preu és de 8'60,-€ abans del 19 de desembre i de 11'60,-€ del 20 al 29 de desembre. El dia de la cursa no es faran inscripcions. El nombre de participants estarà limitat a 1200.

Com altres anys també a la fi, hi haurà xocolatada i sorteig de regals entre els participants. Hi haurà també bossa-obsequi amb un barret de Nadal i una tovallola.

Per part del Cames i d'en Modest, concretament, hi ha una proposta de disfressa per aquest any, pastors i un diable. Espero els comentaris sobre aquest tema sobretot dels participants donat que al cap i a la fi són els que s'hauran de disfressar.

Fins aviat, salut i cames.

4 comentaris:

  1. Encara que m’ha digui Llop jo no vull fer de gos, jo faré de pastor

    ResponElimina
  2. Jo també tinc el bastó a punt de trobar algun dimoni per anar al darrera seu i que no tingui temps de passar fred.

    ResponElimina
  3. La familia Flori-Brugada, ja estem a punt

    ResponElimina
  4. Hola companys! Jo no podré venir però espero que us ho passeu tan bé com ens ho vam passar l'any passat. Ja ens informareu i passareu fotos.
    Bon any nou a tots els companys, amics,... i seguidors del Cames.
    L'any 2011 +

    ResponElimina