dijous, 16 de desembre del 2010

XV CURSA POPULAR DE PORQUERES 08/12/2010

Amb una mica de retard però us passo una mica de resum de la cursa de Porqueres, ja tradicional per tots i que va "instaurar" en el seu dia el nostre company Modest.

El diumenge vam quedar a tres quarts de vuit per anar cap a Porqueres. Ja a aquesta hora ja teníem més de 10º al mes de desembre, quan altres anys amb prou feines superàvem els 0º. Vam sortir en Modest, en Marià, la Beth i jo.

A un quart de nou ja havíem arribat i tot estava preparat. Vam fer les inscripcions només arribar i vam aprofitar per fer un cafè allà mateix al sol que ja escalfava prou a aquella hora i ja vèiem que passaríem calor, al mes de desembre.

A l'hora de la sortida tot estava preparat i hi havia força ambient i gran quantitat de participants. El recorregut el de cada any, sortida del pavelló per fer un petit recorregut per l'urbanització i un cop superat el primer quilòmetre,ja començant a tirar cap amunt, sortim de l'asfalt per passar al camí i a una pujada més forta.

La gent ja molt estirada degut al pendent i la dificultat del camí, al ser una distància "curta", la gent surt més ràpid però amb la duresa del recorregut les forces s'acaven ràpid. En aquest primer tram vaig dossificar força per la falta d'entrenament i a que ja coneixia el recorregut i la seva duresa a la primera part.

Un cop superada la primera part ja vaig accelerar més el ritme per acabar de fer els darrers trams de pujada i començar ja a baixar direcció la meta. A mida que vaig anar baixant vaig anar augmentant el ritme i agafant a altres corredors. Tot i les bones sensacions, una noia va arribar per darrera, em va agafar i em va superar uns metres. Després d'uns moments d'enfonsament vaig recuperar l'alè i vaig seguir-la a uns metres i després d'uns quants centenars de metres va començar a defallir i la vaig superar i deixar enrrera.

Al final, darrer esforç per arribar amb un bon temps a la meta i molt bones sensacions. Havia entrenat poc però estava força més descansat i la veritat que ho vaig notar i molt.

Al final, recollir la tovallola de regal i esperar als companys, primer en Modest i després en Marià i la Beth. Una dutxa, l'entrepà i cap a casa amb 21º cap a les onze del matí d'un 8 de desembre.

Un cop mes una bona matinal d'esport amb companys. Vam trobar a faltar molts però esperem retrovar-los aviat.

Fins aviat, salut i cames.

2 comentaris:

  1. Es l'any que hi he passat mes calor, normalment es una de les curses on has d'anar mes abrigat.
    Bona cursa, bon esmorçar, i esperar que l'any vinent siguem mes.
    Com tenim la S.Silvestre???., en Lluís i jo ja estem apuntats, en Marià pare i fill i la Beth,
    també.
    Salut i cames.

    ResponElimina
  2. A poc a poc vaig agafant ritme

    ResponElimina