dimarts, 19 d’octubre del 2010

XXXII CURSA POPULAR DEL CARRER NOU DE GIRONA

El proper diumenge 24 d'octubre es farà a Girona la XXXII cursa popular del carrer Nou de Girona i que aquest any té novetat en el seu recorregut, molt més cèntric que els darrers anys i suposem que amb més públic animant pels carrers.

Donat que hi ha diferents curses per nens, la sortida dels 10 quilòmetres es farà a les 10:15 hores si hi ha puntualitat, que esperem que si. Hi haurà avituallament aproximadament al quilòmetre 5 i cada quilòmetre estarà senyalitzat.

El preu de la inscripció és de 10,-€ i és obligatori el xip de control i dorsal. A l'arribada hi haurà bossa-obsequi. L'entrega de xips es farà de 8 a 9 del matí, per tant toca llevar-se aviat per que si no ja sabem les cues que hi ha. La data límit per inscriure's per internet és el 22 per tant queda poc temps.

No crec que poguem arribar a ser tants com l'any passat però espero veure al màxim de gent possible allà amb la samarreta del Cames.

Fins diumenge, salut i cames.

5 comentaris:

  1. No puc venir, tinc futbol a Begur.
    Que us vagi molt bé, salut i cames.

    ResponElimina
  2. Jo hi vaig però algú em pot deixar alguna samarreta? Ho dic per que en Santi i almenys un col·lega d'en Sergi segurament vindran, d'aquesta manera lluirem més samarretes del Cames. Gràcies.

    ResponElimina
  3. nosaltres no vindrem. L'Helena te el genoll cascat. si vols les samarretes tinc una L i una M. Ja em diras algo.

    ResponElimina
  4. Bones notícies!!!!, suspés el partit de futbol, ja estic inscrit i en José Manuel Lòpez també, sortirem de la Plaça del Sol el diumenge a les 8.15 H, ja que tenim els xips i dorsal, portaré una samarreta XL.
    Fins diumenge, salut i cames.

    ResponElimina
  5. Collonut però nosaltres hem de sortir abans per recollir dorsal i xip, ens veurem allà. Fins diumenge

    ResponElimina