dimarts, 19 d’octubre del 2010

XXVII MARXA VILA DE NAVATA 17/10/2010

Cinc valents del Cames vam participar diumenge a la marxa Vila de Navata que va donar la sortida cap a les 8:10 del matí, sense encara haver vist el sol i amb una mica de fred. A la sortida en Jose Manuel, en Modest, en Marià en Gerard i jo.

Per davant quasi 19 quilòmetres pels voltants de Navata amb força participació i amb ganes de començar per fer passar la fred. Al principi un recorregut per dintre del poble de Navata on ja va posar a tothom al seu lloc per un moment però que un error dels de davant va fer que per uns moments els darrers fòssim dels primers.

Els de davant van agafar un camí que no tocava i els vam passar al davant, tot va tornar al seu lloc ràpidament i un cop vam sortir del poble vam poder veure el sol i que va anar bé per agafar una mica de temperatura, però a on vam agafar temperatura va ser a una "escalada" que vam haver de fer als pocs quilòmetres de començar que els membres del cames van fer caminant, en José Manuel no ho sabem per que ja feia estona que l'havíem perdut.

Un cop va tornar el planer el gruix del Cames es va reagrupar i vam seguir camí durant uns quilòmetres. Tot seguit en una pujada en Gerard es va quedar uns metres però el vèiem tota l'estona al darrera. A un ritme bó vam anar agrupats durant forces quilòmetres, el primer avituallament i alguna que altra pujada.

Al final, en Gerard es va anar quedant i en Marià va tornar a patir de bessons i es va anar quedant tot i que ens va seguir uns quants quilòmetres. Vam continuar en Modest i jo a un bon ritme i vam anar acompanyats d'un altre corredor fins quasi el segon avituallament. Allà ens havíem separat ja en una pujada anterior.

A partir d'aquí vaig continuar sol fins que vaig atrapar a un altre corredor i per no anar sol tot el que faltava, quasi 50 minuts aproximadament em vaig quedar amb ell i vam anar xerrant. Amb en Manu, col·lega de fatigues uns quilòmetres vam arribar a Taravaus i vam enfilar ja camí per la part de darrera del golf per després endinsar-nos al bosc abans de la pujada fins el dipòsit.

Ja havíem comentat amb en Manu la pujada final, que ell no coneixia, i un cop superat el tram de bosc que era de baixada quasi tot, ens vam separar i cadascú va posar el seu ritme. Ell va agafar un ritme més tranquil donat que ja era una distància important per ell i jo vaig intentar mantenir el mateix ritme durant tota la pujada.

Així vaig agafar a dos nois més que corrien, una noia que caminava i un altre noi que corria però que a la pujada ja només caminava. Al final quasi 19 quilòmetres i un temps aproximat d'una hora 50 minuts.

Quan vaig arribar, com sempre, en Jose Manuel ja s'havia canviat i ja menjava botifarra, ell havia arribat amb el tercer i el quart feia una estona. Tot darrera va arribar en Modest, en Gerard i en Marià que tot i estar amb el bessó trinxat, va arribar.

També havíen arribat ja en Marc i en Ferran, coneguts i habituals ja d'aquestes curses que amb una disciplina espartana ja aquestes distàncies no son res per ells i a més amb uns temps molt bons.

Vam estar una estona comentant la jugada i menjant i cap a les 11 vam marxar tots esperant ja la propera cursa diumenge vinent a Girona.

Fins aviat, salut i cames.

2 comentaris:

  1. Ei, molt conten de haver acabat a Navata tot i el que vaig patir, però diumenge tinc un compromís de Btt Solidaria Agullana i no podré vindré ni a Girona ni a Cendrasos

    ResponElimina
  2. No em pensava acaba aquesta cursa de Navata, ja que comença a ser una distància bastant considerable i un recorregut força exigent pel fet de passar per llocs una mica durs, sobretot el tram final desde Taravaus, i més desde que veus el dipòsit, ja que els que no coneixíem el recorregut no ens esperavem que abans d'arribar al mas et fessin fer una volta pel mig del bosc
    per anar a un altra mas i sota una forta pujada per desprès sí, encara el tram final de la cursa.
    Molt satisfet per acabar-la i de la manera que ho vaig fer, però sobretot felicitar a n'en Marià,per el que va petir amb la lesió i acabar la cursa.
    A tots als membre del Cames Ajudeu-me i amics,Salut i Cames.

    ResponElimina