dilluns, 28 de setembre del 2009

CURSA DELS 8 POBLES A CAPMANY 28/09/2009

Primera cursa de la temporada i segur que serà de les més dures d'aquest any. Ja ho esperàvem però a l'hora de veritat encara ho va ser una mica més.

Vam arribar d'hora a Capmany i allà ja vam trobar a en Gerard i a un amic seu, en Juanjo. Ja estaven inscrits i nosaltres ho vam fer tot darrera. No feia gaire fred tot i ser poc més de dos quarts de nou.

Un cop inscrits vam anar als cotxes i ens vam canviar, la vam fer petar una mica i vam fer l'escalfament, una mica més de l'habitual per que el recorregut recomanava està ja escalfat per que començava ja pujant.

La sortida va ser puntual a les nou i no es van fer dues sortides com es deia a la web. Vam sortir junts tots, els que feien la llarga de vint quilòmetres i els que fèiem la curta, que al final van ser més de deu quilòmetres i mig.

La sortida pel mig del poble ja tenia pendent i deseguida ja estàvem corrent per camins, molt ben senyalitzats per tot el recorregut. A estones camins a estones pistes, corriols, passos per camps i algun que altre petit mur que s'havia de passar, feien el recorregut exigent. El perfil de la cursa ja ens avisava que els primers set quilòmetres eren sempre amb tendència a pujar.

Al principi en Manolo ja va començar a marxar a poc a poc. Jo em vaig quedar amb un ritme més còmode per que ja veia que seria exigent. En Gerard va començar amb en Juanjo però als pocs quilòmetres ja em va atrapar.

A partir d'aquí continus canvis de direcció, de camins a corriols, passos per boscos de pins on s'havia de passar d'un en un... I en Gerard anar tirant. Com que el seu ritme ja m'anava bé em vaig enganxar a ell una bona estona i quan vaig veure que faltava poc per la meitat de la cursa vaig passar al davant pujant una mica el ritme.

Va intentar seguir però es va anar quedant a poc a poc. Em sap greu per ell però havia de provar fins on arribava el meu ritme i saber si l'entrenament fet fins ara funcionava.

Vaig arribar a l'avituallament tot sol i allà vaig trobar un altre corredor una mica "petao" però que es va enganxar a mi però als pocs metres ja es va quedar enrrera. D'aquí al final, còrrer sol fins als dos darrers quilòmetres que vaig avançar a tres corredors.

A l'entrada del poble ràpida baixada fins a la meta on en Manolo ja esperava descansat. Els temps no són oficials per`que no tenim ni la distància exacta tot i que repeteixo que segur que va superar els deu quilòmetres i mig, quasi onze. En Manolo va fer 55'28", jo vaig fer 58'24" i en Gerard va estar sobre l'hora.

Després bocata de cansalada, beguda, fruita, fruits secs i "pastelitos", i de regal una ampolla de vi. Una bona prova per preparar la cursa del carrer nou de Girona.

Fins aviat, salut i cames.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada