divendres, 8 de juny del 2012

IV MARXA POPULAR DE LA CIRERA DE LLERS

El proper diumenge 10 de juny a Llers, tenim la quarta edició de la Marxa popular de la Cirera. Aquesta és ja una cursa tradicional per la gent del Cames. Aquesta quarta edició també tindrà dos recorreguts, un de 8 i un altre de 17 quilòmetres, tots dos recorreguts pels voltants de Llers.

La sortida serà a les 8:30 del matí aprop del pavelló municipal. Les inscripcions seran una hora abans de la sortida i el preu és de 5,-€. Acabada la marxa hi haurà entrepà, fruita i begudes pels participants. També servei de dutxes al pavelló.

No cal que us digui que us animeu i participeu. Fins aviat, salut i cames.

6 comentaris:

  1. Jo hi aniré, ara bé, no se si m'atreviré a fer la de 17 kms. ja ho veurem.
    Salut i cames, i espero que algú més s'animi.

    ResponElimina
  2. Le aconseguit acabar de una manera patètica,però corrent, encara que ha estat molt dura després de tants de díes sense poder entrenar.
    Salut i cames i fins la propera, que espero anar-hi més ben preparat.

    ResponElimina
  3. Felicitats Modest! Almenys algú amb orgull...

    ResponElimina
  4. Hola nois, jo vaig fer la curta amb el meu fill Pauete i el recorregut era molt agradable. Val a dir que el ritme infernal que varem mantenir al llarg de la marxa em va permetre gaudir amb tota la calma dels paratges llersencs. Tinc pendent de pasar-vos la foto dels corredors del Cames per si la voleu penjar.

    a reveure,

    Periku!

    ResponElimina
  5. L'esperem Periku, Gràcies

    ResponElimina
  6. Jo també hi vaig perticipar a la curta tot Xino-Xano, "Però primer de la meva catagotia", El fill d'en Modest i els seus amics primers ebn arribar

    ResponElimina