divendres, 18 de març del 2011

2ª CURSA URBANA DE SANT JOSEP A FIGUERES

Ja ha passat un any i tornem a tenir aquí la 2ª Cursa Urbana de Sant Josep a Figueres. Celebrar doncs que els organitzadors hagin mantingut la cursa donada la dificultad que té organitzar una activitat com aquesta. Felicitats.

Les inscripcions es poden fer per internet fins dimarts 22 de març a la web de l'associació, www.amicsdesantjosep.cat a un preu de 12,-€, amb un màxim de 500 participants. Si el dia de la cursa no s'ha arribat al màxim hi haurà la possibilitat d'inscriure's però limitat a 50.

A partir de les 8:15 es podran recollir dorsals i la sortida es farà a la Rambla a les 10 del matí. El recorregut és el mateix de l'any passat. Hi haurà bossa regal al final amb samarreta tècnica, entrepà, beguda i fruita. També xocolatada per tothom amb l'entrega de trofeus.

L'any passat vam ser 6, espero que aquest any superarem aquesta xifra, no és molt difícil, per tant, aneu afegint els vostres comentaris i preparant les samarretes.

Fins aviat, salut i cames.

5 comentaris:

  1. En principi tinc pensat anar-hi, demà vaig a la fira del bunyol, i no se si es poden fer inscripcions allà mateix com l'any passat, o només per internet.
    Ja ens veurem, i recordeu que jo tinc samarretes.
    Salut i cames.

    ResponElimina
  2. Hola Modest,
    Jo segur que vindré, espero. Si et podràs inscriure demà a la fira, també val 12,-€. Jo si puc també ho faré demà i feina feta.
    Tu porta les samarretes que sembla que hi haurà corredors per totes les samarretes.
    Ens veiem, salut i cames.

    ResponElimina
  3. Apuntat! i en Modest també. Ara la resta...

    ResponElimina
  4. Les inscripcions de la Web ja son tancades i no me he pogut apuntar.

    ResponElimina
  5. Marià, diumenge ho podràs fer però només hi haurà 50 inscripcions, crec!
    Fins diumenge

    ResponElimina