dilluns, 7 de juny del 2010

SORTIDA BTT DIUMENGE 06/06/2010

Al final ni cursa del Cap de Creus Cadaques ni marxa dels 8 pobles en btt. La primera massa mandra i lluny per anar-hi sol i la segona començava massa tard i segurament haguéssim tornat molt tard.

Amb en Jordi vam decidir que sortiríem per lliure a fer una volta en bici i anar fent quilòmetres per sortides més dures més endavant.

Vam quedar a les 8 del matí i abans de sortir només havíem decidit anar fins a Vilameniscle i allà decidiríem com completar la ruta. Vam trigar una hora quinze minuts en arribar. Les forces estaven bé i vam decidir continuar pujant una mica més i anar decidint sobre la marxa.

Vam pujar més fins a l'encreuament que ens portaria pel GR i que després de baixar una mica hi havia dues opcions, ja continuar baixant fins a Valleta o bé baixar una mica i després començar a pujar el Puig d'Esquers fins a on començava la seva part més dura. Vam decidir la segona.

Vam superar el tram de pujada més dura força bé i les darreres rampes, encara més dures, també bé però amb una mica d'esforç. A partir d'aquí, totalment descartat pujar al Puig d'Esquers, massa aviat per aventurar-nos tant. Vam decidir però fer un tram que encara no havíem fet desde aquest punt, seguir ruta endavant vorejant la muntanya i anar a buscar l'altra cara per on es puja el Puig d'Esquers desde Colera.

Aquest tram no té gaire dificultat però sempre va tirant una mica cap amunt i això després de vàries pujades ja es fa notar a les cames. Un cop vam arribar al dipòsit d'aigua, comencem la baixa del Puig d'Esquers pel costat de Colera.

Vam fer un ràpid descens, la pista estava força bé i millorada d'anys d'enrrera, fins a Garbet per un cop allà agafar carretera fins a Llançà. En aquest moment van començar a caure quatre gotes però que es van agrair durant el camí de tornada.

Un cop a Llançà on vam arribar a bon ritme, només vam haver de superar un parell de trams de pujada, Valleta i baixada fins a Vilajuïga a molt bon ritme, ja fins a casa després de 56'8 quilòmetres i tres hores quinze minuts, una bona sortida en btt.

Fins aviat, salut i cames.