diumenge, 28 de març del 2010

RUN 10 MEDITERRANEAN SERIES ROSES 28/03/2010


La temporada en quant a curses s'anima i per segona setmana consecutiva una altra prova de 10 quilòmetres i aquesta també aprop de casa a Roses.

Al final tres representants del Cames, en Gerard, en Manolo i jo, hem anat a Roses a intentar millorar els resultats
del diumenge passat aprofitant un recorregut força més còmede que el de Figueres fa set dies.

El temps a Roses aquest matí era força agradable tirant a fresc. No hi havia massa ambient i tot i que durant el recorregut tot estava força ben organitzat i control·lat, a la zona de dorsals i entrega de xips la gent semblava que no s'havien despertat encara. Un exemple, per recollir dos dorsals i dos xips hem trigat quasi cinc minuts, i això dient-li que m'havia de donar el xip per que el "paio" només em donava el dorsal.

Superat aquest punt hem anat a fer el café, anar al lavabo i a canviar-nos. Abans de començar, unes fotos i escalfar una mica pel passeig marítim de Roses. Al final crec que han estat poc menys de 300 participants a la prova, no crec que es pugui considerar un èxit vist el muntage q
ue tenien preparat i tinguent en compte que era la primera d'una sèrie de cinc curses per tot Catalunya, i comparant-ho amb la cursa de diumenge passat a Figueres, que tot i ser la capital de comarca, la seva prova tenia menys publicitat en general, (per no parlar del preu de la inscripció, 8 a Figueres i 15 a Roses, i dels regals, millor la bossa a Figueres).

De la cursa què voleu que us expliqui, el resultat ha estat bó per tots tres però clar sempre hi ha algú que pateix més que els altres, en aquest cas jo, i em passa per anar a còrrer amb els dos "màquines" que són en Gerard i en Manolo. Els he hagut de "soportar", a ells i al seu ritme fins el quilòmetre sis, que siguem sincers, m'ha beneficiat per fer un bon temps final, però m'han portat "ofegat", els sis quilòmetres més un per recupe
rar-me.

Per fi passat el quilòmetre sis en Gerard ha dit les paraules màgines: "Manolo, ne'm?" i han començat a marxar a poc a poc i en poca estona els he perdut de vista. M'he pogut recuperar, posar el meu ritme de cinc minuts el quilòmetre i arribar al final prou bé per fer un petit s
print i evitar que tota una colla m'adelantèssin a l'arribada.

Al final, els "cracks" per davant, en Gerard amb 46'31" i en Manolo tot seguit amb 46'40", recuperant la forma perduda, i jo per darrera acabant bé i amb la meva segona millor marca de sempre 48'22", sembla que la recuperació va bé. El guanyador un "crack" Roger Roca, atleta català i campió de Catalunya i d'Espanya de marató, amb una marca sobre les 2h 16', que és còrrer molt.

Pels corredors, us recordo que diumenge vinent hi ha botifarra després de fer 15 quilòmetres a Vilabertran, i pels "beteteros", pedalada a Mas Pau, també amb botifarrada però després de 25 quilòmetres. Ja us passaré més informació durant la setmana.

Fins aviat, salut i cames.


3 comentaris:

  1. Molt be campions, veig que la progresió es positiva. Ja direu qui vindra a Vilabertran, i els que vagin amb BTT, cuidado amb els bessons.
    Salut i cames.

    ResponElimina
  2. osti, doncs la veritat és que a mi em va agradar força la cursa. Potser si que tens raó que era més cara que la de Figueres, però els serveis que ens van donar a Roses no tenen res a envejar

    ResponElimina
  3. No sé qui ets però estic amb tu que la cursa està bé, això no t'ho dicuteixo, es pot millorar el recorregut aprofitant el passeig i la cursa guanya el 100% però deixem que està bé.
    Els serveis també bé, el que no hi havia a Figueres eren dutxes però ens consta que treballaran aquest any per que l'any vinent hi siguin. De totes maneres a Roses s'havia d'anar fins al pavelló i això implicava agafar el cotxe.
    Per altra banda, en quant a imatge en general millor a Roses, el control de temps per xip sempre dona un punt que agrada però per exemple amb la boosa del corredor, que voleu que us digui, fruita com a Figueres però sense l'entrepà, que uns quants participants van demanar si n'hi havia, i per acabar, les malles, si això són malles com deien, ja us les regalo, no es poden fer servir ni per passejar, menys per còrrer, acabaràs amb l'entrecuixa que ni te'n parlo, i a més de 8 a 15 euros per la inscripció, per mi no hi ha color.
    Això si, em vaig poder comprar el xip groc i no vaig haver d'anar a Barcelona.
    És la meva opinió.

    ResponElimina