dilluns, 29 de juny del 2009

SORTIDA TERRADES - RUTA 22 (28/06/2009)

Gran sortida la que vam poder fer i gaudir el diumenge. Vam quedar una mica més d'hora que normalment, a dos quarts de vuit a Vila-sacra. Habíem de carregar les bicis i arribar a les vuit a Terrades on havíem quedat amb el Modest per fer la ruta. Vam ser prou puntuals a arribar, com a molt cinc minuts sobre les vuit.

De Vila-sacra vam sortir en Josep, en Manolo i jo mateix, (baixes en Dani, sopar...., i en Jordi, vacances). Vam recollir a en Santi a Figueres, (baixa de Figueres, en Marià, vacances). A Terrades, en Modest i el seu fill, en Lluís, l'Albert i en Jose Manuel, (com enganya aquest home, va anar en bici de Figueres a Terrades, va fer la ruta, bé una mica més per que les pujades les feia dues vegades, i va tornar en bici a Figueres, es va fer, mínim 55-60 quilòmetres, en fi...).

Comentar que el futur de cames està assegurat amb el fill d'en Modest. Ara bé, que el seu pare li compri una bici nova que no funciona bé el canvi, :-))))))

Vam començar per asfalt amb una petita pujada i una mica de baixada fins a trobar el camí de la ruta a Palau Surroca on van trobar la primera pujada de la jornada, com totes, curta però intensa. Era camí bó, amb algunes pedres però força ample. Cap problema amb la pujada, tots bé deixant de banda que el cor ja estava a tope per la resta del matí. Així continuem direcció a Cistella. Bons camins, amb dues bones pujades molt intenses però també amb un agradable recorregut per camps, boscos, tant fruiters com d'alzines, que feien molt agradable el camí.

Constants pujades curtes però intenses i baixades una mica més llargues i amb no massa pendent però que degut a les pedres li donaven prou alicient per baixar concentrats. Entrades a boscos amb passos estrets, basses que en Lluís no perdonava i que havia de travessar totes, petites rieres que s'havien de travessar, corriols molt estrets, amb punxes i arbres al mig del camí i per on només passava una bici i on tots havíem d'anar en filera. Una gran bassa al final del corriol i sortida casi a Llers.

Desde Llers a Terrades, uns quqtre quilòmetres, per carrretera la majoria i la resta per un camí. Els primers ens vam avançar pensant que tornàvem per carretera, però en Modest, en Lluís i l'Albert van tornar una estona per un camí fins a Terrades. Una sortida més curta del habitual en quilòmetres, vint-i-sis, però més entretinguda i intensa en pujades, baixades, boscos i corriols. Tornarem a repetir segur.

Com sempre us aninem a participar cada diumenge amb la sortida que preparem.

Fins aviat, salut i cames.

1. Ja sóc aquí i també ja he votat

2. Gràcies Marià!!!
    Les vacances bé, suposem?

3. Estic content que la sortida us hagi agradat, i
    desde Terrades, quan vulgueu, en podem fer alguna
    altra de diferent.Hi ha varies opcions, unes igual de llarges com aquesta o d'altres més, com
    podría ser la volta al pantà.

4. M'ha agradat molt venir amb vosaltres, un altre
    dia si puc tornaré.

5. La volta al pantà està molt bé però caldrà una mica més de preparació, sobretot per la distància, crec que són uns 35km amb alguna pujada forta però val molt la pena.
    La proposem més endavant.
    Aquest diumenge tindrem una que ja havíem intentat però que no havíem acabat, Colera fins la frontera, també val molt la pena.

6. Apreciat Modest:
    El teu fill té 9 anys.
    I nosaltres som ciclistes amateurs amb un nivell esportiu professional.
    Apreciat modest, si tornes a dur el teu fill, que sigui amb dejuni dels 7 dies i 7 nits precedents. I no supervitaminat com l’altre dia.
    Que l’orgull ens va fer mantenir el tipu. Amb la insignificant diferencia, que ell, als dos minuts d’arribar, ja tornava a ser el de sempre. I nosaltres (2 dies després) quasi també.
    Santi.

7. I voldria esbrinar qui va esser el bevedor alcoholitzat perdut, que va escriure erradament la data, en expedir el certificat de naixença del teu fill. No, no, no. Ara mateix l’estic recordant i a nosaltres, no ens va aguantar el ritme, algú amb l’aparença de 9 anys. De fet, si en desconeixes prèviament l’edat, i no el prejutges; hom el situaria clarament a la franja dels 25 anys. Si, i tant! I d’ara en endavant, deixem-ho així. I fins hi tot en deduiria l’activitat laboral, a través del seu perfil físic. Atleta d’elit Professional. Oh i tant! Com nosaltres de fet. Tot i que nosaltres, la modèstia ens impedeix cobrar.

8. Companys! diumenge vinent sortida a Colera fins la frontera. Anirem en cotxe fins a Colera i allà començarem a pujar. Val la pena. Si us plau, confirmeu si veniu per preparar cotxes suficients per portar totes les bicis i a tothom. Deixeu aquí la vostra confirmació i ja faré un recull. Gràcies.
    Per cert, a risc de ser criticat, jo quedaria entre les 7 i les 7:15 del matí per sortir a aquesta hora i arribar no massa tard a Colera. D'aquesta manera no patirem tant pel sol i no arribarem massa tard a casa. Ja em direu que us sembla.