divendres, 13 de gener del 2012

II MITJA MARATÓ DE MUNTANYA L'ALBERA

Diumenge 22 de gener es donarà la sortida a la II Mitja marató de l'Albera. Serà a les 9 del matí des de la plaça Major de Llançà

Seran 21 quilòmetres amb uns 880 metres de desnivell positiu, per tant, una mitja de muntanya que ja començar a exigir força. Hi podran participar corredors i caminadors, (aquests tindran un temps màxim de 6 hores).

Podran participar com a màxim 450 corredors i caminadors. Hi haurà 8 punts de control, inclosa l'arribada, que tindran hora de pas màxim, i a on s'haurà de segellar el full de ruta que donaran. El preu de la inscripció per federats és de 12,-€ i de 15,-€ pels no federats, i la data límit és avui 13 de gener a les 23:59, per tant si algú s'anima té poques hores.

L'Albert, en Modest, en Marià i jo, ja ens hem inscrit. Comencem fort, massa fort, però la gent s'anima i cada vegada demana més i qui ho havia de dir però el Cames comença l'any amb 4 membres fent una mitja de muntanya al mes de gener.

El perfil del recorregut no té desperdici però hi destaca la pujada al Puig d'Esquers que del quilòmetre 6, on comença, fins al cim, quilòmetre 12, passa de 120 metres a 600 metres, en 6 quilòmetres 480 metres de pujada, (jo diria que això és un 8% de mitjana), suarem i molt, les cames bulliran i molt.

En fi, ja us explicarem, aquí al blog com ha anat però a veure si algú s'anima a còrrer o també per qué no, a animar-nos a qualsevol punt del recorregut.

Fins aviat, salut i cames.

4 comentaris:

  1. No se el perquè estem inscrits, però a vegades no cal pensar-s'hi gaire, ja ens ho trobarem.
    Aquesta serà la meva tercera mitja de muntanya i estic veient que poc a poc entre tots ens anem exigint cada cop més.
    Fins diumenge dia 22 i que tinguem sort.
    Salut i Cames.

    ResponElimina
  2. Jo si sé per qué estic inscrit. Per que vosaltres esteu inscrits si no, jo no m'hauria ni plantejat a aquestes alçades per una mitja marató i menys de muntanya. O sigui que vosaltres sou els culpables, jajaja.
    De moment he fet 17 km des de el 8 de desembre passat, espero fer-me almenys 17 més abans del dia de la cursa, això per completar una gran preparació per una prova tan exigent.
    Salut i cames.

    ResponElimina