dijous, 22 d’abril del 2010

SORTIDA BTT DIUMENGE 18/04/2010

Diumenge passat vam fer una sortida en bici, al final només en Jordi i jo però és que ja es com ença a fer tard per arribar amb "garanties" al Cabrerés, la prova "estrella" dels beteteros del Cames per aquest any.

Falta poc més d'un més per la prova i encara no havíem fet cap sortida amb una mica de pujada, (i el Cabrerés té com "alicient" les pujades), i vam decidir pujar a Sant Pere de Rodes, no està maalament per començar però no hi havia més remei si volem arribar una mica bé.

Vam sortir a les vuit del matí de Vila-sacra amb una mica de fresca però que ràpidament amb el sol va desaparèixer. Un cop a Vilajuïga, 8'6 quilòmetres de pujada, amb una pendent mitjana del 7'3% aproximadament.

Com sempre, en Jordi va començar fort. Per sort el vaig poder tenir a la vista durant quasi tota la pujada. Ser el primer dia de pujada i amb un fort sol començant a picar no ajuda a agafar el ritme de pujada còmode per fer més de 8 quilòmetres continuats de pujada.

A tres quilòmetres em vaig apropar a ell i vam acabar de fer la pujada junts, tot i que al final en Jordi va fer el seu ja "clàssic" sprint final i acabar amb les darreres forces que tenia. Jo no estic per aquests esforços a aquestes alçades. Per ser la primera pujada de la temporada, 48'34", gens malament.

Tot seguit, com sempre a Sant Pere, ràpida baixada amb velocitats importants, i tornada a casa rodant a bon ritme però ja amb les cames cansades de l'esforç de més de dues hores i vint minuts, amb un promig de més de 17 km/h, gens malament.

A veure si diumenge s'anima algú més. Avanço que les inscripcions pel Cabrerès estan obertes i animar-vos a participar a aquesta prova, dura, però impressionant amb la participació de quasi 3000 beteteros de tot Catalunya.

Fins aviat, salut i cames.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada