divendres, 11 de desembre del 2009

II MARXA IES DE VILAFANT - PREVI

El proper diumenge tenim una marxa-cursa popular solidària a Vilafant organitzada per l'IES de la mateixa població. La sortida serà a les 10 del matí i podeu fer l'inscripció el mateix diumenge abans de la cursa. El preu és de 2 euros i la totalitat de la recaptació la donaran a la Marató de TV3 que es fa el mateix diumenge.

El recorregut és de 10 quilòmetres 900 metres amb un habituallament. El 10% del recorregut serà asfalt i la resta per pistes o camins de terra. Hi haurà esmorzar a l'arribada.

Animeu-vos. Salut i cames.

4 comentaris:

  1. Jo no puc,ho tindria just per ser a les 11 h.a Llers on el nano juga a futbol, i apart jo faig d'arbitre.

    ResponElimina
  2. En Gerard tampoc hi va i jo encara en tinc per una setmana més. A veure si per la Sant Silvestre estic recuperat del tot i podem ser forces a Girona. A partir de la setmana vinent ho començarem a preparar si hem de ser uns quants.

    ResponElimina
  3. La Bet i jo lo mes segur que si, i Sant Silvestre també

    ResponElimina
  4. Marià, hi vau anar al final? T'ho dic per que si hi vau anar envia'm un mail amb una mica de dades i de com va anar i fem un petit article. Gràcies.

    ResponElimina